Sinar - Care Protection - nieaktualne
SCP - Sinar Care Protection
nowy, opcjonalny pakiet opiekuńczo-ochronny dla właścicieli przystawek cyfrowych Sinarback eVolution 86H i Sinarback eXact.
W ramach pakietu producent zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów naprawy wraz z kosztami związanych z wysyłką zepsutego sprzętu do fabryki (koszty transportu i odpraw celnych w obie strony). Posiadacz przystawki zyskuje prawo do wolnej od opłat aktualizacji (upgrade) lub wymiany przystawki na nowszy model (trade in), już po upływie 12 miesięcy od daty zakupu pakietu SCP.
Przystawki objęte programem SCP posiadają międzynarodową gwarancję. W przypadku sprzedaży przystawki prawa wynikające z pakietu SCP przechodzą na nowego właściciela. Serwis fabryczny dołoży wszelkich starań, aby naprawa została wykonana w ciągu 5 dni. Na czas naprawy klient może otrzymać bezpłatnie przystawkę zastępczą. Dealerzy Sinara na całym świecie udzielają telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej darmowej „pierwszej pomocy” w przypadku wystąpienia problemów podczas eksploatacji przystawki.
Główne korzyści dla klienta.
- Likwidacja nieprzewidzianych kosztów związanych z naprawami i możliwość planowania wydatków.
- Stałe roczne składki w umiarkowanej wysokości zapewniają wygodną kontrolę kosztów finansowania przyszłej wymiany przystawki na nowszy model.
- Pełna ochrona wartości sprzętu w okresie obowiązywania pakietu SCP
- Bezpłatna pomoc telefoniczna i za pośrednictwem poczty elektronicznej za strony dealera Sinara
- Bezpłatna upgrade lub wymiana na nowszy model po 12 miesiącach
- Producent pokrywa koszty naprawy i wysyłki sprzętu w obie strony.
Szczegółowe informacje na ten temat udzielane są pod numerem telefonu (+48) 22 631 4878